Mys med hästarna + provridning

Älskar att bara åka till stallet för att pyssla och mysa med hästarna. Det är quality time. Tyvärr är det ju svinkallut ute men, sånt får man ta. Hälsade på alla hästarna i vanliga stallet.

En eventuell provridning är också inbokad på Söndag. Jag känner mig jätte negativ inför den här hästen. Har ingen aning varför! Jag har ju inte ens sett den. Bara pratat med ägaren. Ändå känns det som att jag vet att jag inte kommer tycka om den, även om jag inte ens har en anledning till att tro det. Men endel som jag provridit innan har jag ju haft en bra känsla innan men sen har det ju inte varit något, så kanske har jag bara en otroligt dålig magkänsla och jag hittar en perfekt häst nu?

Vi får väl helt enkelt vänta och se. En fuxdam på 9år 162 i mkh och tävlad i hoppning. Så det låter ju lovande. Det är en provridning här på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0