Magic Brush

Jag har ju inte visat min enda julklapp jag fick i hästväg än så här kommer den:


Magic Brush borstar fick jag av min faster. Jag har hört att de skall vara väldigt bra. Egentligen hade jag tänkt spara dem tills jag har hittat en egen häst men sen insåg jag att alla tre borstar var likadana. Så jag tog en och tog ned den till stallet och provade den på stallägarens häst. Var ju bara tvungen att testa ;) De var faktist mycket hårdare än jag trott men tyckte att de fungerade rätt bra att ta bort lera från hästen då hon var helt täckt av torkad lera. Men har bara testat dem en gång så jag får återkomma och berätta om dem sen när jag testat dem ordentligt.

Hihi snällt att jag får borstar när jag inte ens har någon häst nu. Men hennes motivering var "Jag vet ju att du kommer att skaffa häst någongång så jag tänkte att då kan jag lika gärna köpa borstar, så nu får du allt hitta en häst att köpa".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0