Jag tänkte fel

Som många upplyste mig om på mitt inlägg om Rolf-Göran Bengtsson,  så tänkte jag fel. Det är ju såklart 2011 års jerringpris han fick. Även om det inte hade den största betydelsen i inlägget. Men jag är bara människa, tänkte fel i all min ilska över vilket liv de har som sitter och ändrar i Wikipedia någon timme efter han fått prisat att hästan borde fått det.

Undrar vilket liv det borde ha blivit i Tyskland eller något liknande "hästland" om deras tidning skrivit och betett sig som aftonbladet gjort om rolf göran bengtsson.

Här hittar ni även SJÄLVASTE Lasse Anrell ridande på en häst och skulle hoppa en häst som en utmaning dagen efter hans artiklar.

FOTO: Mia Törnberg/Travronden

"15 centimeter i skritt. Högre vågade inte Anrell hoppa." Läs hela inlägget HÄR!

Så som sagt, tänkte fel, grattis Rolf-Göran Bengtsson till 2011 års Jerringpris. Vi hade varit lika stolta om det varit Jerringpriser för 2012 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0