Hästmöte

Ikväll skall jag iväg på ett möte. Kommer ni ihåg att jag skrev i början av januari att jag fått ett erbjudande som jag förmodligen kommer att ta? Det är iallafall det erbjudandet jag tackat ja till och imorgon skall jag träffa lite follk och få information och se vad som händer. Vi kommer att testa först för att se om alltin fungerar som det ska, men det borde det göra. Liite spännande va? ;) Ni kommer förmodligen få reda på vad som är på gång efter ett tag. Men det gäller att ta en sak i taget. Erbjudandet har såklart någonting med hästar att göra.

Och tyvärr är det inte så att jag hittat en häst att köpa om ni tror det. Nu blev ni allt lite nyfikna va? Men håller på det lite till.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag blev jätte nyfiken!! :D

2012-01-10 @ 00:22:37
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0