Gina Tricot Borås Grand Prix

Redan ifjol släpptes för första gången en egen häst och ryttar kollektion av GinaTricot i samband med Borås Grand Prix som GinaTricot är huvudsponsor i. Redan då var jag helt såld på kollektionen, kommer ihåg att det var rätt många som blev det och de sk. "storbloggarna" gjortde allt för att få dem att sälja den vi Ginatricots hemsida eller dyligt. Men det gick ju sådär. Så i år borde de väl ha tänkt på det att yumyum, här finns pengar att tjäna! Men neej, inte i år heller gör dem det. Så typiskt. Är helt kär i munktröjan och schabraket som dessutom har en bra prisklass. Men tyvärr, jag skall inte till Borås och det ligger ju sådär en biltur, en båtur, en busstur, en tunnelbanetur, och en busstur igen härifrån för att ens komma dit. Så nej, jag råkar inte ha vägarna förbi.

Förra veckan såg jag dock den här informationen på deras HEMSIDA.

"Årets gina tricot Grand Prix kollektion säljs endast under tävlingsdagarna, men ta en titt redan nu!"

Så jag försökte eller hade ett liitet, litet hopp om att de kanske skulle sälja de under tävlingsdagarna på deras hemsida också. Så jag skickade iväg ett mail för att fråga om de bara skulle sälja de på plats under tävlingsdagarna. Och så var det.



Synd, för jag vill verkligen ha schabraket och tröjan och hade köpt det NU, pang bom, om det gick. Inte heller känner jag någon i Borås...
             
                                    
 Jahapp...Riktigt surt..och de hade kunnat tjäna pengar. Men, men, det är väl som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0