10 i topp: schabrak just nu

Jag älskar schabrak, det är något man aldrig kan ha för mycket av. Tycker det är roligt att variera lite med olika färger på hästen. Så här kommer min 10 i topp lista på shabraken jag vill ha just nu. Alltså schabrak 1 John whitaker union jack har jag tjatat om i mer om ett år nu och jag SKA köpa det. Tänkte köpa det i stockholm på horseshowen, men var där på söndagen och då fanns det inte. Så vare sig jag har häst nu eller inte så skall jag ha det!




Jag älskar alla john whitaker schabrak, de har inte gjort ett enda shabrak som jag inte gillar. Eller det skulle i sådana fall vara de i sammet. Annars älskar jag alla från JW. Likadant med poloinspirerade schabrak. Gillar dem eftersom de ser lite sportiga ut, även de med siffror (gammal fotbollspelare och fotbollsnörd som jag är). Älskar 4é schabraket på min lista. På andra sidan om det schabraket är det nästan ännu snyggare skulle kunna ha bara det schabraket i de olika färgerna. Haha. Nej jag älskar schabrak, ändå har jag inte så många. Har köpt 2st själv som jag äger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0