Såå

Det har blivit lite halvkass uppdatering här på sitonde. Det brukar bli så när man jobbar natt. Men så kan det va.

Allt har gått på som vanligt har varit och ridit Valter det har gått hyfsat, igår däremot var vi själva i ridhuset. Tror det tog 15-20 minuter innan han kunnde skritta förbi en dörr på kortsidan. Den har ju aaaaaldrig varit där förut, och den kan ju faktist hoppa på och äta upp honom.

Så helt ärligt blev det inte så jättemycket klok ridning eftersom han hade bestämt sig för att han inte kunde gå förbi den dörren. I traven gick det hyfsat eftter ett tag men i galoppen kastade han sig ifrån dörren hela tiden.

Idag skall jag för första gången ta ett insläpp själv i dressyrstallet. Lite läskigt, är inte säker på att jag har koll på allting men annars får jag väl ringa någon om jag funderar över något. Lyckades ju faktist ta in de tre grabbarna själv igår. Däremot vet jag inte vilken ordning jag skall plocka in stona i. Men det löser sig nog. Funderar även på att ta Valter på pessoan idag men vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0