Babbeldrottningen



Babbeldrottningen

Een av Meg Cabots få(?) vuxenböcker. Läste massor av hennes barn/ungdomsböcker när jag var liten.
Nu var det ett par år sedan jag läste den här boken (ca 3) så kommer inte ihåg så jättemycket.
Typisk, tjejig bok, känns som att hon lite försöker hålla sig inom samma ram som "EN prinsessas dagbok" fast för vuxna istället.

Här kan ni läsa baksidan:
 

Det är bara 309 sidor i den men jag kommer ändå ihåg att jag tyckte den var trög och tråkig. Kändes som att den var ganska platt och inget större hände. Däremot älskade jag Meg Cabots ungdomsböcker. Jag kommer ge den en andra chans och köpa bok 2. Det är en serie, men den står inte direkt högst upp på min lista av "Vill ha".


2 av 5 men ger andra boken en chans, bara för att det är Meg Cabot

Bokmiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0