Kvällsmys

Var ute en sväng i stallet idag och pysslade lite med Filur, ryktade lite och provade ett av Indies gamla täcken, som faktiskt fungerade! Möjligtvis en anings kort i ryggen men funkar som reserv, skall prova Indies tjockistäcke i morgon också så får vi se.

A kom också ut till stallet så hon var snäll och hjälpte mig bombadera sadelkammaren med med mina fodertunnor. Fick dessutom en stor tunna med foder av min faster häromdagen med dyrt foder som jag kan använda till filur längre fram. Rätt sort också! Var för mycket energi i för hennes småttingar. Så vi får väl se, kan säkert komma till användning längre fram.

Ville verkligen inte lämna stallet och åka hem, trots att jag är helt slut i kroppen nu. Men får försöka satsa på att ta det lugnt och bli frisk istället så att jag kan ut och rida snart istället! :D

Blanka och Filur


Kommentarer
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2012-12-29 @ 09:52:59
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0