Valterkillen

Torsdag, Fredag och Lördag skall jag mot dressyrstallet och rida Valter. Skall bli kul, det var ett tag sen nu. Roligt att rida stor duktig kille igen. Red en luugn tur på F´s tokhäst, är typ rädd att rida honom då jag känner att jag inte har kontroll när han börjar dra runt och slänga baken hit och dit och skutta omkring i luften. Så jag fegade och det blev en lugn tur med L igår.

Men som sagt, Valterkillen blir det ett par dagar nu. Skall försöka lura med pappa och få honom att filma lite och fota lite. Alltid nyttigt att se sig själv på film när man rider. Fick även en förfrågan om att komma ut och jobba extra på torsdag vilket jag tackade ja till så det lär nog bli longering för valter då jag förmodligen kommer vara HELT slut efter den dagen, är en städ dag. Så longering eller ett kort intensivt pass kanske? Vi får se hur jag känner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0