Uteritt med Valter imorgon

Red Valet en stund i ridhuset idag kände mig verkligen ringrostig på honom idag. Det är något knääppt mellan mig och valter och det är bjudningen framåt. Han kan vara jätteseg och sen lyssnar han inte på min galoppskänkel. Sen räcker det att jag bara hämtar en pisk och håller i den så är det som om han får värsta kicken och har världens bjudning framåt och tar galoppen med en gång. Då håller jag bara i spöt, men han verkar märka det på något sätt. Lilla knäppishäst <3 Haha.

Imorgon skall vi även rida ut för första gången någonsin. Har aldrig tidigare ridit ut med honom så det skall bli roligt och spännande. Dessutom skall det bli roligt att se vad de har för ridvägar där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0