Rita

Någonting som är roligt är att jag kommit igång och börjat rita igen, eller kan väl inte riktigt säga att jag kommit igång då jag bara ritat/målat 2 bilder men det känns som att jag är på gång. Vilket känns härligt då jag verkligen saknat det!

Mötte förresten min gamla bildlärare när jag var ute och red, (mötte henne i en bil) så fick lite flashback från högstadiet då hon verkligen peppade mig och var mitt bollplank. Hon sa att jag verkligen måste ta vara på min talang och fortsätta rita och utvacklas. Hade en enorm utverkling under de tre åren inom ritningen i högstadiet tack vare henne.

Lyckades till och med kamma hem stipendiet i bild när jag slöt 9an. Så får hoppas att jag verklige tar tag i ritningen nu. Har saknat det.

   

Den här veckan skall jag ta det lite lungt med ridningen och inte ha några måsten, tänkte även försöka komma igång och ta tag i några beställningar på teckningar. Så idag skall jag försöka komma igång med lite skisser på en logotype till en kennel.

Gillar ni att jag lägger upp bilder jag ritat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0