Nya ridstövlar

Har ju ännu inte visat mina nya fina ridstövlar jag skaffat. Så här kommer de. Det är Bocajstövlar. Riktigt mjuka och sköna som jag gillar då man kann känna mer. Med hårda stövlar tyckar jag att det känns osm att man inte riktigt kan "känna" hästen lika bra. Fast jag sagt att jag inte skulle köpa Bocaj så blev det så ändå. Men gillar de skarpt.

















Sen köpta jag även ett par ridhandskar då jag inte har några kloka men som nu visar sig vara för små, så typiskt. De är bra i längden men de är så jäkla tighta! Har kvar sömmarna på fingrarna när jag ridit med dem. Hoppades på att de skulle töja sig när de blev lite användna och uppmjukade men vill ju aldrig använda de eftersom de är som de är. Skall antingen sörsöka sälja dem till nån eller se om de kommer bli bättre..


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilka snygga stövlar =D



SV: Jag ska tillbaka till Singapore. Jag är bara hemma på semester..

2012-04-09 @ 09:28:43
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0