Jag är Zlatan Ibrahimović




Jag är Zlatan Ibrahimović


Sidor 421

Fick låna den här boken av en fotbollstränare som jag gått på samma skift och jobbat med förut på jobbet. Han var frälst av boken och förklarade gån på gång att "Zlatan Ibrahimović, det är en hård kille det" Han kom till och med "Zlatan citat" då och då. Men jag kan inte annat än att hålla med honom den här boken den har klass.

Jag som tidigare nämnt att jag aldrignågonsin igen skall läsa en biografi. Men det löftet fick jag ju bruta och jäklar alltså vad bra den här boken är! Definitivt den bästa biografin jag någonsin läst och det kommer bli svårt att toppa den biografin. Fotbollsnörd som jag är och gammalfotbollspelare är den här boken super. När jag var mindre brukade alltid jag och pappa sitta uppe på söndagskvällarna och se Barcelona matcherna.

Boken handlar då såklart om Zlatan, hans uppväxt, hans tankar, hans fighter och all skit och all beröm han fått ta. Låt mig säga en sak. Den killen har fått kämpa! Man får reda på en hel del som man inte hade en aning om innan och den är personlig och det känns verkligen som  om Zlatan berättar om allt för en. MAn får följa med på honoms upplevelser både bra och dåliga och det finns inte så mycket annat  att säga än LÄS DEN!

En väldigt lättläst bok där de 50 första sidorna är bilder och texten i boken är rätt stor och luftig vilket gör den otroligt lättläst. Så för en fotbollsfantast som annars aldrig gillar böcker kan faktist den här göra succé. Funderar på att ge en till min bror.

Jag säger det igen, köp den, läs den och njut.

HISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0