House of Charisma




Såhär ser då mitt nya träns ut, SYND att det inte var ett vanligt acchen och gärna rött, men man kan ju inte få allt man vill ;) Jag har faktist några små funderingar på att eventuellt sälja tränset och köpa ett union jack schabrak från John Whitaker istället (Jag som inte ens har någon häst!) Då jag suktat efter det schabraket läänge. Så om ni har nåt eventuellt intresse av att köpa tränset är det bara att höra av sig. Det är storlek full och färgen Steel Gray.


Såhär ser då tränset ut på en häst.
 

Kan även tillägga att tyglarna kändes riktigt, riktigt sköna och det är snabbknäppen på tyglarna och från sidostyckena till bettet så det är lätt att bara knäppa upp bettet och lägga den i böt efter ett ridpass, riktigt smidigt!

För att läsa mer om tränset gå in på Charismas hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0