Hoppning igår

Var lite deppig igår ich skulle rida ut med F. Men hon peppade upp mig lite lite genom att dra ut alla hinder på ridbanan och tänkte att vi skulle hoppa lite. Det gick ju då sådär..F´s häst började hosta lite i söndags på lektionen, men ridläraren trodde det var underlaget då många hästar hostat där i söndags. Men så fort F skulle trava igår började hennes häst att hosta. Så ingen hoppning blev dte för henne.

Jag själv tog L´s häst A.K.A älgen. Låt oss säga såhär. Han har blivit otroligt fin i ridningen men ridbana och hinder tillsammans med honom går inte riktigt ihop. Jag kämpade som en galning och efter att ha trampat sönder ett av mina fina hinder (snyft) och drgit längs ena långsidan och nästan sprungit in i ett av hinderstöden lyckades vi faktist få till 3-4 skuttliknande rörelser över hindrena som faktist kan kallas hopp. Haha, låt oss säga såhär, resultatet är att han inte har så stort potensial inom hoppning ;)


Saknar.. :/

Kommentarer
Postat av: Emmeli Isaksson

SV: Tack, de tkr jag också! :D men nej tyvärr inte min men ska få låna den från och med nu och obestämd framtid!

2012-04-25 @ 00:23:07
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fin bild :P

2012-04-25 @ 12:02:27
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0