Hästar på G?

(Kul att det här inlägget tydligen inte blivit publicerat, men det får komma nu i efterhand)

Jag har varit i kontakt med en som har en häst till salu. Fick hennes nummer av stallägaren men när jag väl pratat med henne kändes det som att den hästen var för bra för mig, det var inga dåliga meriter, stamm och lovord från duktiga fastlandstränare och ett riktigt fin 3 eller 5 årstest.

Så jag fråga inte ens om pris då jag kände att den hästen har FÖR bra kapacitet för mig. Mamma tyckte jag var pucko som inte ens frågade om priset. Dessutom var det en väldigt stor häst, skulle hellre vilja ha en mer lagom. Men fick lite ångest att jag inte frågade som sagt om priset men så är det.

Däremot har jag en provridning nu i helgen! Det är den provridningen som varit på gång hela tiden men som jag fått boka om, och om och om igen av diverse anledningar. Men nu blir den av! Men som jag även tidigare nämt är det den hästen jag jag redan fått förutfattade meningar om att den inte är något för mig. Men vi får väl se på lördag vad som händer.

Jag fick även ytterligare ett nummer men jag vågar inte ringa. Tror att den hästen förmodligen lär ligga ett par prisklasser över min budget då d en tillhör en familj som typ är bäst i hoppning på Gotland. Mamman tävlar och vinner hela tiden, pappan tävlar och vinner och dottern har varit med i elitlaget på gotland för ponny (tror jag). Så nja, vågar inte ens ringa. Haha.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0