Gina Tricot Grand Prix

Här är di mina tröjor som jag skrivit om så mycket och som det varit så mycket krångel med. Men nu är de här och älskar dem, tyvärr var pikén för stor men skall försöka sy in den på något sätt.







Jag kan även tipsa er om att storlekarna på pikén är STORA, jag har tidigare pikéer från Gina Tricot som är i xs som då sitter tight, så jag tänkte att en S blir väl bra då är den en anings stor och det blir bra. MEN det var inte samma storlek på de här som Ginas andra pikéer, det kna det inte vara tror jag eftersom storlek S var ENORM, måste sy in den ordenligt om jag vill att den skall sitta slappt men ändå hyfsat snyggt, kommer bli rätt svårt att sy in den då den verkligen ser för stor ut. Men jag skall försöka mig på det. Så velar ni mellan två storlekar så ta storleken mindre är mitt råd.


Kommentarer
Postat av: k

Vart har du beställt kläderna ifrån? Hittar inte nånstans där man kan köpa Grand Prix kollektionen...

2012-04-17 @ 10:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0