El caballo perfecto

Heelt galet är helt och hållet dödsförälskad i en häst som jag hittade, dock vet jag inte om den är till salu (såklart), men det finns faktist en liten möjlighet! Den står såklart inte på den här ön, men känner att DENHÄR, den KAN det faktist va den hästen som jag gått runt och letat och väntat på i hela mitt liv.

Ålder: Perfekt
Inriktning: Allround (men har riktigt goda förutsättningar inom hoppning)
Mankhöjd: 160 (perfekt, den har en väldigt låg manke så den känns nog även stor att rida)
Exteriör: Ser riktigt fin ut! (har dock bara sett bilder)
Kön: Sto (visst, de kan vara lite envisa, men det kan jag med, jag gillar ston)

Dessutom passar beskrivningen in som handen i hansken på mig, eller hur man nu säger, alltså PERFEKT. Så förmodligen är den säkert inte till salu för sån här tur kan man bara inte ha? Eller så är den väl till salu för sådär 50 000kr över min budget eller liknande, men vi får se! Än finns det lite hopp. Men det verkar nästan vara för bra för att vara sann! Får vänta och se vad jag får för svar..hoppas, hoppas, hoppas..

Har inte känt såhär om en häst sen det där polska halvblodet som jag hade en riktig crush på förra (?) sommaren, jag var fan redo att åka till Poland för att provrida ;)

Och gissa vad det här är för ras?...höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0