Dagens planer

Är att efter jobbet åka till Marléne och hjälpa till lite och rida lite. Kanske välja ut häst som jag skall få låna på påskritten. Det är en långritt i skogen och längst hhavet och lite överallt på norra Gotland. Jag var även med ifjol. Ni som hängt med kanske kommer ihåg att jag hade med Indie. Eftersom jag inte har någon häst i år så skall jag få låna en av Marléne! Supersnällt. Det skall bli riktigt roligt.

Långritten är nästa söndag så jag hoppas verkligen att snön som kommit under dagen har försvunnit och att det är lika varmt som ifjol. Då kunde man rida i bara tjocktröja och väst!

Lite halvläskigt att jag kommer rida bland så mycket folk med en häst som jag inte känner eller "kan" och liksom vet hur han/hon reagerar. Men förhoppningsvis kommer det att gå bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0