Avis? Åhja!

Efter jobbet åkte jag till ridhuses (alltså klubbens ridhus) och tittade på när F premiär red i ridhuset och hade en "testlektion" A var även med på lektionen. Så jag satt på läktaren och tittade och var avundsjuk ;) Åååh vad jag vill ha en häst! Helt sjukt.

Älskar förresten det ridhuset, det är så ljust och trevligt och så lungt (idag iallafall) jag vet inte härlig känsla iallafall. Längtar tillbaka till hopplektionerna där. Kul att jag nu fått 4 i stallet intresserade av att ta lektioner och bli medlemmar i klubben och så kan jag inte ens vara med!



Men låt oss hoppas att jag snart kan köpa min egen häst, då menar jag snart!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken fin design du har :D har du gjort den själv?

2012-04-23 @ 13:40:14
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ser ut som ett snyggt ridhus :D

2012-04-24 @ 10:44:09
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0