Även tuffa killar är mjukisar

Satt en tidig morgon på jobbet och klagade och var verkligen ledsen över att inte ha en egen häst. Men trots att ingen av grabbarna jag jobbar med på skiftet gillar hästar tyckte de nog lite synd om mig. När det var dags för lunch sa de att de hade något åt mig utanför fikarummet och när jag öppnade stod den här hästen och väntade på mig. Så numera är jag hästägare! Haha. Fick även en resumé om att det var en riktig storhoppare och han är lättlastad.

Det är en brunskimmel och han heter Kuse. Kan ju berätta att han är känd över hela jobbet just nu och har även blivit riktigt känd på Facebook. HAha. Kanske inte riktigt den hästen jag drömt om men det var en fin gest av dom. Lite arbete har dom lagt ned på att göra honom hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0