Planer, snart vardag!

Ojoj, nu är det snart dags. Har kollat, mailat och aldeles straxt betalt och grejat så att jag kan åka iväg och hoppträna Cinnamon en gång i veckan. Ny klubb, sprillans nytt ridhus (nästan) och underbart underlag(?). Kanske, kanske, kanskee kommer jag att åka redan nu på torsdag. Men tror nog inte att det blir av..Det kan vara ganska bra om man hoppat hästen klokt en gång innan man drar iväg på lektion..;) Dessutom kommer vi ju hem natten till torsdag så lär nog vara rätt trött. Det alla sista skall ännu fixas med medlemskap och så men sen är det dags. Är supertaggad! :D

Jag kommer förmodligen även slänga in någon privadlektion som jag körde med Indie, vilket är mer dressyrinriktat. Vi får vl se vart allt leder. Men jag är TAGGAD :D
Usch för kyla men hiss för lektioner :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej nu har jag startat min blogg tävling "dagens blogg" Klicka in och kolla reglerna.. Kanske just du vinner =) igår deltog 27 stycken.

Vinner du har du mellan 100-200 besökare. :)

2011-09-16 @ 09:46:04
URL: http://www.nattstad.se/Emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0