Plan A,B,C och D

Min plan A sprack ordentligt då jag inte kunde få skjuts av pappa att köra till hopplektionen. Blan B fungerade inte heller så F jobbade. Plan C var osäker (frågade stallägaren) plan D var att få skjuts av L men fick reda på idag att hon var upptagen.

Meeen, vem kommer då när man har slut på alla ideer och behöver hjälp. Japp, Mr M, stallägarens man. Han kunde skjutsa! :D så nu är jag lycklig igen. Så tagga hopplektion på torsdag:D

Jag går numera upp 05.45 varje dag och kommer hem och 17.00 direkt till stallet och rida. Sen är jag rätt död när jag kommer hem, dags att komma in i nya jobbet och nya vanor. Svinkul att ha fått ett jobb iaf. :D Men då vet ni att det är därför det kommer vara lite halvdålig uppdatering här nu i veckan innan jag kommer in i allt.
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0