ojoj

Till att böra med har förkylningen brutit ut ordentligt, igår när jag skulle skyffla spån och grej hade jag feber. Men jag höll på ändå, från 09.00 till 21.30. Hur orkade jag liksom? Men igårkväll och i natt hade jag sjukt mycket feber och grej. Drömde massor av flummiga feberdrömmar, det brukar jag nästan alltid göra när jag har hög feber. Usch vad jag hatar dem, såå konstiga och man mår verkligen inge vidare.

Brukar bl.a. drömma att jag är fast i en labyint och det är varmt och man kan knappt röra sig, eller att jag är fast i en svart/mörkgrå/mörkblå tornado som man flyger runt i och allt bara snurrar och det är så mörk. JAg hör röster men kan inte ropa och sen slutar det med att det stannar vid ett grekiskt café(?!) Jätteskumt, men har drömt det när jag haft feber sen jag var liten. Sjukt att man kan drömma samma drömmar flera gånger.

Brukar ni också drömma feberdrömmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0