Nu är det krig

Det fick bli ett morgonpass för Cinnamon idag då jag jobbar kväll ikväll. Nu är det dessutom krig ;) Typ. Cinnamon testar mig. Hon sprang ifrån mig när jag skulle hämta henne i hagen. Vände även rumpan mot mig. Men tillslut fick jag lov att ta henne. Hon har inte gjort så på jättelänge. Inne i stallet försökte honn smit ut ur sin box och lite så höll hon på i allt typ. Sen blev hon skitsur på mig när jag sa till henne och backade in henne i boxen i gen. Shit vad svidig hon kunde se ut!

Hade tänkt att rida ut men pga hennes härliga morgonhumör och att det blåste fick det bli banna igen. Köre på tre delat bett igen. Gick lite bättre idag, men ändå inte överdrivet bra. Körde lita cavalettibommar och tränade en hel del på på att jag skulle rida i hoppsits och stå i hoppsits som det egentligen var meningen att jag skulle göra på hopplektionen.

Mobiluppladdning 

Nån hade fixat ribanan igen så den var fin, dock var underlaget lite löst


Helt ok ridpass fick henne sådär superfin idag igen men bara i typ 5 min, så inget att skryta om ;) Sen avslöt vi med att skritta av ute.


Kommentarer
Postat av: carolina - Stall Assla

Svar: Det är inte bestämt något datum, men troligtvis i slutet av Oktober. Ni kommer informeras om det! :)

2011-09-29 @ 14:48:18
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0