Mot ullared

Idag skall faktist jag och två av stalltjejerna bege oss mot ullared och gekås. Vi kommer gå i affären där imorgon. Jag har aldrig varit där förut, så vi får väl se hur det ser ut och vad som finns där. Jag brukar annars hellre gilla kvalité framför priset men får väl se vad som man hittar där :D Det här är iallafall vad jag planetar att köpa än så länge på ullared. Men får väl se vad som man hittar och hur sakerna känns.


  
Men det jag tänkt köpa är:
-Reflexshabrak, inte så fint men däremot väldigt nödvändigt nu i höst..Var ju på G att köpa hansboreflexshabraket ifjol men det får väl bli en budgetvariant isället om det finns.
- Transportskydd (har tydligen gett upp drömmen om mina älskade John Whitaker skydd, men BARA om det finns med lädernederdel och det känns okej.
-Regtäcke, eftersom mitt älskade amigoregntäcke var slut fast cheval sa att det fanns och de kollat? :/
-Tvådelat tränsbett
-Fleecegrimma, så att Cinnamons fula skavsår skall försvinna.
-Benreflexer, som man kan sätta utanpå benskydden.

Det är vad jag tänk att jag skulle köpa som är hästrelaterat, men jag får väl se vad som finns och om något annat åker med hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0