Stockholm International Horseshow

Jag och Sandra funderar på att gå på Stockholm international horseshow. Jag, som för en gångs skull varit ute i god tid och planerat det, tänk köpa biljetter jättetidigt (var förvånad att de släpptes så tidigt) för att få bra plater och hade allt planerat är ändå ute i sista minuten, hur hände det liksom?

Det var egentligen meningen, eller vad jag planerat, att vi skulle se den internationella hoppningen på lördagen. Men
Sandra kunde inte någon av dagarna denn helgen under dagtid. Så nu lutar det mot gala/showen på lördagkvällen eller finalen på Söndag kväll. Men vi får se vad som händer, och om det blir av över huvud taget.. Vi får hoppas det.

Jag tycker alltid att man får julstämning av att vara där av nån konstig anledning. Men supermysigt är det. Vi får som sagt se vad som händer.





SKALL NI DIT??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0