Sammanfattning

Cinnamon har fått vilat. Varit nere och kollat till hennes ben och pysslat lite varje dag, men inte heller då något som varit svullet eller ömt.

Igår bestämde jag mig för att longera henne lite försiktigt för att kolla om hon var halt i traven. JAg började med att gå en promenad i 30 min med henne som uppvärmning, ingenting som syntes då. Sen longerade jag henne i skritt och trav på ridbanan i 15 min i båda varven och ingent fel syntes! Hon gick rent i traven i båda varven. Så det var riktigt skönt. Men provade som sagt inte i galopp. För att vara på den säkra sidan får hon vila idag också. Imorgon blir det ingen hoppträning, vill inte börja "överbelasta" henne med en gång. Istället får ddet bli en lugnare tur med L imorgon.
Mobiluppladdning:



Tre av hästarna låg på rad i hagen som sov en morgon när jag skulle ned och kolla till Cinnamons ben. Jag trodde faktist inte att jag skulle få gå fram till Cinnamon och att hon skulle ligga kvar men det gjorde hon, ett tag iallafall. Sen rullade hon sig och sen reste hon sig.




Ute på promenad


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv. Dumma youtube, den funkade först :(

2011-10-26 @ 11:33:48
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0