Och så lite annat...

Jag och A har fixat ny tråd i hagen, duktiga som vi är ;) Sen tvättade L sin bil och jag tog över vattenslangen och tvättade Cinnamon. Sista tvätten inför vintern kanske? Så jag passade på nu när det var så varmt och soligt ute. Mamma kom förbi med en "handuk" som jag skulle ha till Cinnamon och seriöst, jag tror jag skall göra att täcke utav det. det var perfekt bredd och räkte ända från början av halsen till svansen. Super! Duktig  som jag var hade jag med kameran och båda objektiven och grej, men minneskortet var såklart inte men.

När jag höll på att lassa ensilage och grejer blev jag inbjuuden på fika hos stallägaren, så fika blev det såklart ;) Men börjar vänja mig nu. Skall ned ikväll ock fixa det sista för natten då jag har stallkväll sen skall jag iväg och jobba. 
    


Imorgon taggar vi transpotträning varje dag fram till torsdag.

Kommentarer
Postat av: fridan

hihi :) måste ha varit en riktigt rejäl handduk :O



sv: gotlandsryttaren eller ngt tror jag hon hette. är väl hon som du lånar cinnamon av kan jag tänka :)



tack, vad kul att du tycker det :)

2011-10-30 @ 20:40:15
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0