Ny testperiod?

Igår kändes ritten ungefär som träningen i torsdags, Cinnamon lyssnade inte alls på mig. Jag red ut en kort runda med A. I början av riduren var hon helt okej, men sen bara drog och drog hon. Vi skulle galoppera en sträcka och vi red efter de andra och Cinnamon bara drog och drog, jag kunde inte en s hålla avståndet bakom A! Cinnamon bara drog närmare och närmare.

Sen kan lite av det berott på att A drog i väg med sin häst i en sjuk jäkla fart, men Cinnamon skall ändå lyssna! När vi sen skulle sakta av var jag tvungen att rida förbi A för jag fick inte stopp på Cinnamon och jag drog verkligen, men hon lyssnade inte.....Hmm..Får se hur det går idag då..
   
    En bild på när Cinnamon ignorerar det tredelade och bara drar

Så på senaste tiden har jag kört på det tvådelade och då har det gått hur fins som hällst, men inte igår, får hoppas att hon bara hade en dålig dag.

Kommentarer
Postat av: Lollo häst o foto

Sv.

Ja det var träningstävlig så det var ganska många hästar som hoppade liknade över hindrena. ;)

2011-10-22 @ 12:30:15
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0