Ingen hopplektion

Det blev ingen transporträning igår då transporten var bortlånad till stallägarens kompis, och det lär int bli någon idag heller då den inte kommer tillbaka förrens ikväll. Så, det lär inte bli någon hoppträning för mig på torsdag. Det är inte värt att chansa. Hon kanske går på hemma men vi vet inte om hon går på där, efter hopplekionen. Varken stallägaren hennes man eller någon annan som kan tänkas hjälpa mig är inte hemma plus att jag har lite smått tidspress om hon inte går på transporten på hemvägen då jag börjar jobba vid 22.00 på kvällen.


Så tyvärr inte värt att chansa..MEN nästa torsdag så jäklar skall det fungera! Jag kom även på för någon dag sen att jag kan ju låna ridhuset och rida där när jag vill, så jag tänker åka dit och rida någon gång innan nästa torsdag och se att det fungerar bra att lsta henne där. Så ttråkigt att det inte blir redan nu på torsdag, men, men.

Kommentarer
Postat av: E v e l e j n a

sv: jo det har hänt en del!



En jacson santa cruz är det =) Vet inte exakta märket om den heter något mer än så !

2011-10-04 @ 12:27:25
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0