Hmmmm

Red i mörkret med L idag. Tyckte faktist att Cinnamon inte kändes helt 100 i vänsterbakben i dag när vi började rida. L sa att hon såg stel ut men inget annat. Så fortsatte skritta för att se om det blev bättre. Och det kändes bättre efter ett tag. Travade lite kändes helt okej i början men efter ett tag som att hon inte var helt ren i gångarten. Annars är Cinnamon pigg och som vanligt, fattade även galopp av sig själv, men lät henne inte galoppera. Så vi fortsatte med skritt hela rundan och det var becksvart ute. Hoppade av och kollade henne i skritt men jag ser fan inget fel? Kanske, kanske, kanske att hon håller ett bakben i marken liiite längre men det kan lika gärna vara inbillning..

Ingen svullnad inget ömt, pigg och glad häst...

Men imorrn blir det ridbanan en stund så skall stallägaren kolla om hon ser nåt när jag rider, eller så får hon allt hoppa upp på Cinnamon så att jag får se hur hon går. HMMMMM...

Återkommer i morgon.

Kommentarer
Postat av: Agnes - Hästskötare i England

Sv: Japp, jag är fortfarande kvar här, har varit här i över ett år nu :)

Mark delar ju stall med oss, "vi" har halva stallet så har Mark och hans gäng andra halvan. Han rider en del av våra hästar ibland när min chef är borta och jag har jobbat en del för honom när han haft ont om personal :)

2011-10-28 @ 00:29:30
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Japp, jag är fortfarande kvar här, har varit här i över ett år nu :)

Mark delar ju stall med oss, "vi" har halva stallet så har Mark och hans gäng andra halvan. Han rider en del av våra hästar ibland när min chef är borta och jag har jobbat en del för honom när han haft ont om personal :)

2011-10-28 @ 00:33:05
Postat av: Agnes

Blev något strul med min kommentar tror jag, vet inte om den kom dubbelt eller utan namn? haha, det var jag i alla fall som skickade den!

2011-10-28 @ 00:33:46
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0