Gårdagen

Pappa fotade lite när jag red och filmade. Cinnamon insåd att varje gång jag stannade vid pappa kunde hon dyka ned och käka gräs, varför springa på maten när man kan äta den liksom? ;) Annars busade vi mest omkring lite på det superfina fältet som då numera blivit klippt. Grymt underlag. Tyvärr lyckades då pappa fota på typ alla galoppbilder i fel moment så de ser jätteflummiga ut. Så det blev inte så jättemånga bilder tyvärr...

Jag hade även "deep talk" med stallägarens man, typ. Om torsdagen efter hopplektionen och hur vi skall göra lite med transporten och transportträningar osv. osv. Vad jag skall tänka på och vad som hände. Usch. Vill aldrig mer ha en sån kväll igen. Aldrig. Det är även därför jag vill vara säker på att Cinnamon går på trabsporten där också innen jag åker iväg igen. Men det skall nog lösa sig. När transporten kommer hem igen blir det träning, träning, träning.

Det ligger även mycket i vad Mr M säger att jag och Cinnamon måste lära oss att lita på varandra. För vi gör inte det. Jag litar inte på henne, speciellt inte efter i den torsdagen. Hon litar inte heller fullt ut på mig. Så det är något vi också behöver jobba på. Som faktist är väldigt viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0