entimmeochtjugotvåminuter

entimmeochtjugotvåminuter tog det ungefär för mig och stallägaren att få på Cinnamon två gånger på transporten idag. HEHEHEHHEHHE. Snacka om envis häst, hon har varit på transporten så många gånger att jag tappat räkkningen, kastar man in B innan går hon direkt på. Är hon på bra humör går hon på direkt, utan B. Men, vi taggar ändå hoppträning imorgon och får se hur det kommer att gå, då menar jag med lastningen;)

Det blev även en ofrivillig "paus" i transportträningen med lite ridning på Cinnamon på ridbanan. För att förhoppningsvis få henne lite tröttare så att hon skulle gå på transporten och självklart lite daglig motion. Jag hade även stallkvällen ikväll. Alla 6 hästar är nu hemma och jag är verkligen ovan hur mycket det är att göra nu på hösten. Cinnamon och A´s pålle skall ha täcke nu på nätterna. Cinnamon sköter sig och står inte och äter hela tiden, men jag tycker dock att hennes mage bara växer och växer ;) Vi får se hur det går.


   
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0