Tadaa!

Såhär såg skkåpen ut innan jag målade dem fast ungefär dubbelt så hemska, då min grymma mobilkamera suddar ut allting så de inte såg så hemska ut här, dessutom har jag redan målat de vita en gång på bilden.



Såhär ser skåpen ut nu. Det jag gjort är:

-Satt in ett skåp till. Målat alla skåpen 2-3 ggr både det svarta och vita.
-Målat över de gamla namnen 5 gånger
-Målat nya namn den här gången i skrivstilsliknande stil (tyckte faktist den gamla var finare)
-Fyllt i de nya namnen 2 gånger.
- Sågat och målat och skruvat upp två nya griffeltavlor
- Skruvat upp den underbara haspen så att alla slipper få ryck på garderobsdörren som öppnar sig hela tiden
- Satt i magnetfästen i två av skåpen

Såhär blev det:
Nu skall jag bara fylla i ett namn en gång till sen är allt klart!


Som ni ser är skåpet längst åt höger redan smutsigt av alla aggressionsutbrott vi fått på dörren som envisas med att flyga upp hela tiden trots att vi tejpat fast den 156gånger. Men nu har vi iallafall den fantastiska HASPEN. Haha, alla svär över dörren men ingen har gjort något åt den ;)


<3

Det svarta är då griffeltavlorna där man kan skriva om det är något speciellt som man skall tänka på me just den hästen. Men nu har jag torkat av nästan alla, så att de är tomma.


Mitt skåp längst åt vänster (inne i hörnet)


Vi har hela stallet i det här svartvita temat, boxarna svarta och bjälkarna vita och även i sadelkammaren är det den svarta randen nere och vitt högre upp. Rätt fint faktist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0