Lastnings statestik med Cinnamon

 Här kommer då lite lastnings statestik med Cinnamon. Här är alltså hur lång tid det har tagit för mig varje gång att lasta på henne på transporten.

Med sällskap:

30 min

2 ½ Timme

35 min

15-20 min

10-15 min

Direkt

30-40  min (sen sällskap och gick på direkt)

Utan sällskap:

20-30 min

10 min (på och av 3ggr)

Direkt

Direkt (från ridhuset)

Direkt (sällskap och dirrekt hem, sällskap)

1,22 Timme

Direkt (sällskap)

30-40 min sällskap hem

2,28 Timme

Direkt

Direkt

Direkt (men blev rädd kastade sig av sen 10-15 min)

1,15 Timme (sällskap)

5-10 min

5 min

1,30 timme

30 min

20 min

2 ½ timme (gav upp hämtade ponnyn och kom därifrån efter 3 ½ timme)

_____________________________________________________________________________________________

Ganska bra att se hur allt fungerat och om man lyckats med något eller om något förändrats. Men det jobbiga är
att allt känns så slumpartat. Det finns liksom inget mönster.
_____________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Amelie

Sådan är min häst också!! Säg gärna till om du hittar en lösning för jag har ingen aning om vad det hela handlar om.. :(

2011-11-15 @ 12:11:01
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0