Jag vet inte

(Tidsinställt inlägg, skrevs igår)

I går vet jag faktist inte vad "felet" var. Cinnamon ville inte gå på transporten, trots att hon gjort det söndag och måndag utan större problem. Visst det var rätt mörkt, men hon har gått på fleeera gånger tidigare då det varit mörkt ute. Aaah, vad gör jag för fel? Börjar bli en anings trött på att koppla på transporten varje dag. Eller så känner jag så bara nu, då jag är sjukt trött, har inte sovit och skyfflat sand från 08.00-15.00 plus att jag fått nackspärr och stått och försökt fått på Cinnamon på transporten i en och en halv timme. POSITIV TJEJ x 100. Återkommer när jag är glad igen ;)




Kommentarer
Postat av: carolina

sv; Tack för att du talade om det, nu är det fixat! =)

2011-11-09 @ 11:57:49
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0