Igår

Lite om ridturen igår då. Det blev en lite längre ridtur med F,C och A. Vi red till en bygdegård där det var julmarknad ock några av oss gick in och tittade medans två av oss höll i alla hästar. Otroligt mycket folk var det där! Endel små söta ungar trodde det var ponnyridning medans deras föräldrar försökte få dem att förså att våra hästar var lite förstora för dem.

Vi lyckades också trots 3 travare och en pigg häst galoppera tillsammans utan att någon av hästarna stressade upp sig. Tyvärr var jag den som låg sist och fick alla härliga lerklumpar flygande på mig. Mindre mysigt.

Det var meningen att jag egentligen skulle rida med L och A idag men när jag vaknade mådde jag inge vidare. Så gick och la mig igen och nu känns det bättre. Får se om det blir någon ridning eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0