Crazy Horse!

Jag tog en tripp till stallet idag för att byta plats på Indie och F´s häst så att F´s häst skulle få gå lite i försommarhagen. Men när jag väl bytt och Indie fått stallägarens ponny som sällskap i den stora vinterhagen var hon inte allt för glad. Hon ignorerade helt ponnyn och ville tillbaka till dom andra och sprang och gjorde slidstops och höll på som värsta vildhästen eller något! Jag kan säga er att hon KAN galoppera riktigt fort också. Hon blev till och med svettig i slutet. Jag stannade och väntade ifall hon skulle hoppa över staketet eller pringa rakt igenom det, hade inte blivit förvånad om hon gjort det. Så som hon höll på lilla glaningen. När hon lugnat ned sil lite åkte jag hem.

Nu har hon lugnat ned sig men står och gnäggar efter de andra sa M, tror jag skall ned igen och se hur hon är nu. Bjuder på några av alla bilder som jag tog idag. Såklart dog batteriet när hon fattade galopp :( Men en hel del bilder ändå blev det :)


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0