Positiv tjej...

Ingenting vill och ingenting fungerar just nu. Min dator är kass (måste köpa en ny) alla ganska nytagna bilder ligger på en hårdisk som inte vill fungera. Läxor i oändlighet och ingen ridning på typ 5 dagar nu, okej fyra, skall ju rida ikväll. Så just nu får ni stå ut med gamla dumma bilder och glest med inlägg. Kul? Nej. Men nästa vecka skall förhoppningsvis bli en liten "nystart" skall få igång hårdisken, bli klar med lite läxor och rida,rida,rida vilket också betyder att ni får lite roligare saker att läsa om.





Men för att inte få er alla andra dperimerade har jag faktist lite roliga nyheter. Jag har fått alla bilder från långritten av en på jobbet :D Inte sådär jätte många bilder vi kom med på och där vi var med tittade Indie bort från kameran. Typiskt. Men självklart kan jag bjuda på dom bilderna ändå. :) Så dom kommer väl också upp snart.

Sen har jag ett litet "hemligt projet" på gång eller vad man nu skall säga. Det kommer ske ikväll och det avslöjas även för er såklart. Men även det blir ikväll. Verkar som det är en hel del på gång trots allt?

 


Kommentarer
Postat av: PATRICIA

följa varandra med bloglovin? :D

2011-05-13 @ 19:52:11
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0