Ponnytävling


I helgen är det någon sorts elitallsvenska för ponnys eller hur man nu säger, här på Gotland. Emelie skall dit och titta och jag med till och med Josefin som inte är hästintresserad ville följa med. (Hon ville med för att se alla rika snobbar som kommer från resten av sverige, se deras utrustning och grej) Men vi fick med henne iallafall. Det var Emelie som lyckades övertala henne ;)

Men det är tydligen på både lördagen och söndagen om jag förstått rätt. Antar att det är hoppning då Emelie är intresserad men ärligt så har jag ingen aning vad som händer på såna tävlingar. Jag har ju noll koll på viktiga elittävlingar och grej. Jag lufsar ju bara runt på en travare i skogen. Men Gotlands laget skall tydligen vara bra i år enligt Emelie så vi får väl åka dit och kolla. Skall göra allt för att Josefin inte skall banga ur.

Hur som hällst skall det bli kul att se hur det går till på en riktig tävling.


EDIT!!

OH NO, kom precis på att jag skall ju jobba i helgen!!
Rackarns vad händer nu?

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Jag har en 17", och en omvärmd 33a dvs en 34a. :) Hae 17" i alla sadlar :)

2011-05-05 @ 21:26:11
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0