Ponnyakuten 3

Det var ju första gången som jag såg Ponnyakuten i år. Alltså har jag inte sett första säsongen. Men jag tycker faktist att det verkar vara ett bra program som kan hjälpa både ryttarna som är med och de som tittar på programmet. Riktigt bra tips kan man få. Nu skall de även göra en säsong 3 där åldersgränsen höjs och därmed kanske det även kan komma med en häst i ponnyakuten. Vilket jag är riktigt sugen på att se. så komigen ni som ansöker jag vill se äldre ryttare och stora hästar.

Det är ju faktist en ganska stor skillnad mellan ponny och häst. Så det hade varait kul att höra "toppryttarna" ge tips som även vi som har häst kan ta till oss
.
Det hade varit roligt om de hade en "Hästakuten" också som många tycker men nu har det iallafall höjt åldersgränsen så de som är upp till 16 kan söka. Så jag hoppas att minst en häst kommer med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0