At Work

Jobba,jobba,jobba seeen blir det stallet :D Äntligen.

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

2011-05-21 @ 10:32:56
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: just nu så jobbar jag i stallet, vilket gör att jag har Hero gratis där, jag bor ju även i en 2a på gården och betalar ingen hyra eller elräkning. Så jag har heltenkelt inga utgifter.



Tidigare när jag pluggade på gymnasiet och inte jobbade något så var det mina snälla föräldrar som betalat allt. Jag hade dock medryttare som betalade en summa per månad och den summan gav jag till mina föräldrar.



I höst kommer jag börja plugga upp lite ämnen igen men tänker då jobba extra, hur det blir då med betalningen vet jag ej. Men tror att det blir så att mina föräldrar kommer stå för stallhyra, foder samt veterinärräkningar och jag står för träningar, tävlingar samt hovslagare.

Och när jag sedan söker till hippologen kommer jag ta med honom och då lär vi splitta upp alla kostnader.

2011-05-21 @ 10:37:00
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0