9 Månader

Jag är mitt inne i den sista studentstressen och på hög nivå kan jag säga er ;) Håller på med de sista proven/inlämningarna samtidigt som jag letar skor och grejer till studenten, allt på en gång samtidigt som jag jobbar och skall hinna med och rida.

Så Indie har nu semester på hög nivå, sen drar allt igång och då skall hon allt få jobba på. Har massor med planer för henne.

Nu har vi släppt ut dem ett par timmar i den lilla hagen som förberedelse inför den stora sommarhagen. Men bara någon timme idag då det är sjukt mycket gräs där och dom måste ju vänja sig.




Mobiluppladdning: Från halvsommarhagen, fel grimma hade någon satt på henne också, den är
inte ens min, men så kan det gå. Fick spänna upp den bara.

Det här var det enda *host* vettiga jag kunde komma fram till samtidigt som jag ser på matchernas match, Manchester United vs Barcelona. Heja United säger jag bara!

Idag är det exakt 9 månader sedan jag åkte iväg nervös som fan och hämtade Indie! <3 Helt sjukt att jag haft henne så länge nu! Galet. Nu är det snart dags att spendera vår första sommar tillsammans :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0