x-antal timmars jobb?

A ringde nyss och skrattade så mycket i telefonen att jag knappt förstod vad hon sa. Tydligen hade Inide rullat sig så mycket att hon var genomlerig, verkligen, verkligen lerig. Inte nog med det, hon hade tydligen vårkänslor också och for runt som en dåre och sparkade bakut och stegrade sig och sen ner och rullade sig igen. Så om jag skulle iväg på ridlektion imorgon sa A att jag nog borde komma snart och tvätta henne för det var nog ett antals timmars arbete. Härligt :P Förmodligen måste hon vara väldigt lerig då till och med A ringde och förvarnade mig :)

Men lite senare skall jag ned till stallet och rida, då får jag väl även se hur lerig hon har. Tydligen var det väldigt roligt. Hon hade inte rullat sig en eller två gånger heller utan typ fem. Ja, vi får väl se om det ser så hemskt ut som det lät på A, men det skulle inte förvåna mig. Indie älskar att rulla sig, speciellt på ställen där det är som lerigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0