Tripp

Har nu varit nere vid Indie och pysslat och hon var helt superstressad av någon anledning när jag tog in henne, hon ville defenetivt inte stå still och när jag skulle kratsa hovarna så lyfte hon upp fel hov. Men hon lugnade ner sig när A och C tog in sina hästar. Jag blev medbjuden att följa med dem att rida men jag hinner inte. "Såret" på Indie ser bra ut och det var inte varmt och det röda hade lagt sig.

Nu skall jag göra mig i odrning för ikväll skall jag iväg till Emelie, Josefin och Sofie. Låång bilfärd väntar mig så massor av Cd-skivor är förberedda. Tidsinlägg förberedda och allting klart. Imorgon blir det ridning.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma

sv; precis. Jag har ridat ambra med pessoa. första gången kunde jag inte rida hon kastade med huvudet o.s.v men i somras, flera år sedan red jag med det igen och hon gick helt fantastisk. Hon knäppte inte alls av utan arbetade verkligen igen hela kroppen. Så att det bättre är dåligt är jag delad om. Men som du säger det finns bättre bett :)

2011-03-19 @ 21:42:56
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0