Tretorn Herr, och Dam

Jag hade faktist ingen aning om att det fanns tretornridstövlar i en speciell "Herr" modell. Själv gillar jag inte tretorn (advance) så mycket, men tycker att vissa passar grymt bra i det, speciellt inom hoppningen om någon matchat en del outfit med dem i någon rolig färg. Men skulle själv aldrig köpa ett par, tycker de inte verkar vara så stabila och ge stadgan som "vanliga" läderidstövlar ger och dessutom gillar jag inte designen och har även hört att det inte är så bra kvalitet på dem, men det kanske bara är rykten?


Vad tycker ni om herrmodellen? Jag tycker att de faktist var snyggare än de vanliga advance! Om de varit lite smalare i foten osv, de ser lite sportiga ut, men själv är jag mer mot det traditionella hållet. Gillar när det är stilrent på stövlarna, men självklart finns det undantag ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag älskar mina! Ger superbra stöd och är kanonsköna. Det med kvalitén var ju på dom gamla advance :) Dom gick sönder på engång. Men inte dom nya advance.

2011-04-03 @ 10:00:20
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0