Tillägg; Såret

Glömde ju att berätta. Vad ser jag idag när jag går igenom Indies ben då? Jo hon snubblade ju och gick ned på knä igår när hon blev injagad i väggen och fastnade på något sätt. Och idag såg jag hon hade fått ett sår, men tur i oturen hade hon då det bara blivit skrapat precis in på skinnet men det hade inte gått hål. Hon var bara irriterad i huden (rosa/rött), pälsen var borta i en fläck och det var varmt. Benet var inte svullet och hon reagerade inte när man tryckte eller klämde på det. Det var b.l.a därför det blev en longerträning idag. Jag ville se hon reagerade i skritten eller traven men det märktes inget som tur var. Men för säkerhetskull tog jag det lungt idag så att hon är laddad inför imorgon. Jag får kolla igenom det igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0