Ridbanan

Idag blev det lite jobb på ridbanan tilsammans med F. Vi började med uppvärming genom att rida ut sen körde vi själva ridpasset på banan. Det blev lite bomövninar vilket inte fungerade hur jag än gjorde. Det blev även lite träning på galoppfattning vilket gic över förväntan! Jag trodde inte det skulle gå så bra som det gjorde faktist. Däremot håller hon ännu på att stannar när jag gör travhjälp, hmm bara något tix eller något som  är fel?

(Mobiluppladdning) En bild på en inte så glad Indie, från det passet då jag ramlade av!

Indiana var inte på humör idag kan jag säga, det blåste som bara den hon var envis, jag var envis och trött så passet blev inte sådär jättelyckat men ett ridpass blev det iallafall. Det var väl vad det mesta vad passet gick ut på idag att få henne dit jag ville och sluta säga emot mig och vara så envis. Men jag är riktigt nöjd över galoppfattningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0